Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu
Šimek, Petr
Disertační práce mapuje mikrolokální nálady České republiky a ty následně aplikuje na pole marketingu maloobchodu. Nejen cena a výkonnost jsou důležitým faktorem výběru obchodníka, ale vliv na nákupní rozhodování mají také sociální zázemí, kultura a mikrolokalita. Práce se skládá ze tří samostatných výzkumů, které na sebe navazují a doplňují dosavadní výzkum týkající se nákupních preferencí. Ty se primárně zabývají regionální rozmanitostí obyvatelstva, sociálním aspektem nebo přímo nákupním rozhodováním obecně a posouvají znalost českých zákazníků o krůček kupředu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.